Adós ügyfeleinknek

Mit kell tennie, ha fizetési felszólítást kapott?

A lehető leggondosabb eljárás mellett is először kérjük, hogy a felszólító levél alapos áttanulmányozását követően ellenőrizze, hogy áll-e valamilyen jogviszonyban (például előfizetési szerződés, közüzemi szerződés) a megbízónkkal. Amennyiben igen, úgy tekintse át a hitelezőtől kapott számlákat/csekkeket és ellenőrizze, hogy minden tartozását határidőben kiegyenlítette-e. Ha saját nyilvántartása szerint a felszólításban szereplő tartozását már megfizette úgy kérjük, küldje meg az erről szóló igazolást (például csekkszelvény feladóvevénye, banki utalás igazolása) a felszólításban kapott elérhetőségeinkre Irodánknak. Amennyiben a saját nyilvántartása szerint is fizetési késedelembe esett, úgy a fizetési felszólításban szereplő határidőben egyenlítse ki a tartozást vagy amennyiben szükséges keresse Irodánkat a részletfizetés érdekében.

Mit értünk ügyvédi eljárás alatt, mi a követeléskezelés?

Mi történhet az eljárás során?

Hogyan kerülhettem az Iroda látókörébe?

Jogszerű az Iroda adatkezelése és tevékenysége?

Miért kapott fizetési felszólítást?

Miért fontos, hogy a felszólító levél kézhezvételét követően felvegye a kapcsolatot?

Hogyan tudja rendezni a tartozását?

Mi történik, ha nem fizeti ki a tartozását?

Milyen jogi eljárásokat indíthat ellenem a hitelező?

Reklamációm van, mi a teendőm?

Számlaszám

Dr. Patyi és Társa Ügyvédi Iroda.

MKB Bank Zrt.

10300002-10402834-49020025

IBAN: HU97 1030 0002 10402834 49020025

SWIFT: MKKB HU HB

Ügyfélszolgálatunk

Hívjon minket!

06 1 666 7200

Hétfőtől – péntekig

08:00 – 18:00-ig